A. শিক্ষকৰ কোঠাত জিৰণি লয়
B. পুথিভঁৰালত গৈ আলােচনী পঢ়ে
C. কার্যালয়ৰ কৰ্মচাৰীৰ লগত কথা পাতে
D. শিক্ষার্থীৰ ঘৰত কাম পৰীক্ষা কৰে
Answer : Option D
A. দায়িত্ব যথেষ্ট কম
B. আপুনি বৃত্তিটোৰ প্রতি আগ্রহী
C. ই এক সহজ বৃত্তি
D. এই বৃত্তিত যথেষ্ট বন্ধ আছে
Answer : Option B
A. নির্বাচিত অধ্যয়নৰ ব্যৱস্থা
B. আবৃত্তিৰ জৰিয়তে শিকা
C. গভীৰ অধ্যয়নৰ বাবে ঐকান্তিক চেষ্টা কৰা
D. প্রাসংগিক অধ্যয়ন
Answer : Option C
A. বিদ্যালয়ৰ প্রধান শিক্ষক আৰু অভিভাৱক চিন্তিত হােৱা উচিত
B. বিদ্যালয়ৰ কাৰ্যালয়ৰ পৰা অনুশাসন ভংগ কৰাৰ বাবে ব্যৱস্থা গ্ৰহণ কৰিব লাগে
C. শিক্ষকজনে ইয়াক এক জটিল সমস্যা হিচাপে গণ্য কৰিব লাগে
D. তেনে শিশুক নিতৌ উপস্থিত থকা শিশুতকৈ কম গুৰুত্ব দিব লাগে
Answer : Option C
A. আন কিতাপ আদি পঢ়িবলৈ উৎসাহিত নকৰিব
B. নির্দিষ্ট বিষয়ৰ লগত সংগতি থকা আন কিতাপ পঢ়িবলৈ উৎসাহিত কৰিব
C. শ্ৰেণীৰ শেষত শিক্ষকৰ লগত আলােচনা কৰিবলৈ ক'ব
D. পৰীক্ষাত সৰহ নম্বৰ পাবৰ বাবে শ্রেণীত দিয়া টোকা অনুসৰণ কৰিবলৈ ক'ব
Answer : Option B
A. তেওঁলােকে পাঠ আঁচনি নােহােৱাকৈয়াে ভালদৰে পঢ়াব পাৰে
B. শ্রেণীকোঠাত অনুসন্ধিৎসু শিক্ষার্থীৰ অভাৱ
C. যেতিয়া তেওঁলােকে কিবা ভুল কৰে, শিক্ষার্থীৰ ফালৰ পৰা কোনাে প্রশ্ন নাহে বা সমস্যাৰ সন্মুখীন নহয়
D. অভিজ্ঞতাৰ জৰিয়তে বিষয় সম্বন্ধে বিশদ জ্ঞানেৰে সমৃদ্ধ হােৱা বাবে
Answer : Option D
A. শ্ৰেণীকোঠাৰ অনুশাসন বৰ্তাই ৰখাত
B. শ্রেণী কোঠাত নিয়মানুৱৰ্তি (Punctual) বজাই ৰখা
C. শিশুৰ জটিলতা আঁতৰােৱা
D. খুব ভাল বক্তা
Answer : Option C